Ervaringen van klanten

Sinds 1922 een begrip in de omgeving.

Ze hebben meedenkend gehandeld

De auto ging voor zowel een 30.000 km beurt als voor een probleem naar hun toe. Zij hebben meedenkend gehandeld,bellen over dure uitgaven, geven uitleg over hun werkzaamheden, geven instructies als preventieve maatregel, je krijgt een nota thuis en die is schappelijk geprijst. Ze bellen na over de tevredenheid van de afhandeling. Ook geven zij aan welke grote uitgaven je te wachten staat.

 

daarom zijn wij nu een trouwe klant van hun

Wij gingen ongeveer 7 jaar geleden op vakantie en kregen toen pech met onze auto en wij kwamen bij autobedrijf Hoiting terecht en wij zijn daar heel goed behandeld en kreeg een andere auto mee,wij waren daar heel blij mee en daarom zijn wij nu een trouwe klant van hun

Het personeel denkt met je mee!

Als alleenstaande vrouw wordt ik altijd door de garage heel goed en vakkundig behandeld. Het personeel denkt met je mee!

Financieel met de klant meegedacht

Mijn ervaring sinds 1968 met Autobedrijf J. Hoiting is zo goed, dat ik nog steeds klant ben. Het is de moeite waard om van Assen naar Dalen te rijden voor de goede en persoonlijke service. Als er iets bijzonders is wordt technisch en financieel met de klant meegedacht.

Instructieboekjes online

Bekijk de e-guide voor het gebruik en onderhoud van uw Renault

Renault Clio viert 30-jarig jubileum

Meer dan 15 miljoen verkochte exemplaren sinds 1990.…

Bekijk bericht
Renault Introduceert Drie Nieuwe E-TECH Hybridemodellen

ARKANA E-TECH Hybrid, CAPTUR E-TECH Hybrid en MEGANE E-TECH Hybrid, de nieuwe Hybride modellen van Renault.…

Bekijk bericht